środa, 12 czerwca 2013

Nowa Droga

Ostatnio dużo bywałem  w Lublinie, stąd te zaległości w prowadzeniu bloga.
Po raz pierwszy sam jeździłem autostopem i nawet całkiem dobrze to łapanie mi szło ,a Darwina po raz pierwszy od ślubu sama została w domu.
Za to fajne były powroty, dobrze jest wracać do domu wiedząc że ktoś tam tęskni i czeka.
W Lublinie miałem  rozmowe kwalifikacyjną i szkolenie po którym zostałem certyfikowanym opiekunem wyprawy.
Jesienią wyrusze ze swomi podopiecznym  szlakiem św. Jakuba z Lublina do Zgorzelca.
Wierze że dzięki drodze możemy odkrywać własne słabości i dokonać zmian na lepsze w swoim życiu.

Na szkoleniu które prowadziła bardzo kompetentnie i w przyjemnej atmosferze pani dr Agnieszka, poznałem ludzi  którzy myślą podobnie i dla których liczy się przede wszystkim człowiek.
Aktualnie pierwszy osoby  Bartek i Andrzej idą już ze swoimi podopiecznymi ze Zgorzelca do Lublina.
Inni czekają na swoją kolej, łącznie szlak ma przemierzyć 10 młodych ludzi wraz z opiekunami.
Poszczególne wyjścia są rozłożone w czasie od czerwca do wrześnią, do pokonania jest około 840 km w ciągu 30 dni.


 "Nowa Droga", jest  to projekt oferujący młodym więźniom alternatywną formę resocjalizacji, jaką jest kilkutygodniowa wędrówka szlakiem św. Jakuba w towarzystwie opiekuna. Projekt został uruchomiony w Lublinie przez Stowarzyszenie POSTIS, PTE Zakładem Szkoleń i Doradztwa Ekonomicznego w Lublinie, Powiatowym Urzędem Pracy w Lublinie przy współpracy z Archidiecezją Lubelską.

Więcej o samym programi i uczestnikach można poczytać w Gościu Niedzielnym.

http://gosc.pl/doc/1572938.Droga-wolnosci



zamek w Lublinie

 widok z wieży Trynitarskiej

 uliczki Lublina

wystarczyło odwzajemnić uśmiech i mam przewodniczke po Lublinie



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz